سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


- برای ژاپن سکوت کنید در بحرین و لیبی و یمن خبری نیست!
- قدیمی ترین اسیر سیاسی جهان +عکس

تصمیم داشتم در رابطه با فیلم «ظهور بسیار نزدیک است» ، انحرافات مطرح شده در آن و واکنش های انجام شده نسبت به آن مطلبی بنویسم؛ در حین تحقیق به مطلب جالبی از «حسین شریعتمداری» برخوردم که به نظرم خیلی مفید و آگاهی دهنده بود. فعلا این مطلب را اینجا می گذارم، شاید و در صورت لزوم بر این مطلب تکمله ای خواهم نگاشت. آنچه در ادامه آمده متن انتقادی حسین شریعتمداری به این شبه مستند است:

این روزها، تهیه یک فیلم به اصطلاح مستند با عنوان «ظهور نزدیک است» و توزیع رایگان و گسترده آن در سطح کشور- سی دی- به یکی از مسائل بحث انگیز تبدیل شده است. این فیلم که دست اندرکاران تهیه و تولید آن کوشیده اند نام و نشان و رد پای مشخصی از خود باقی نگذارند- و البته کیهان از هویت و انگیزه آنان باخبر است- از یکسو با مخالفت شدید و هشدار مراجع عظام تقلید و عالمان و کارشناسان برجسته دینی روبرو شده است و از سوی دیگر زمینه ای برای سوءاستفاده دشمنان فراهم آورده است. در پی توزیع گسترده سی دی های این فیلم، مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در یک نشست علمی تخصصی و با حضور اساتید برجسته از جمله حضرت آیت الله طبسی به نقد مستند و عالمانه آن پرداخته و نشان داده است تهیه کنندگان این فیلم به اصطلاح مستند تا چه اندازه از آموزه های اسلامی دور و بی خبر- و یا، باخبر و خدای نخواسته فتنه گر- بوده اند. این مرکز تخصصی در حوزه علمیه قم، اگرچه مانند تهیه کنندگان «ظهور نزدیک است» بودجه های کلان و بی حساب و کتاب در اختیار ندارد ولی امید است سی دی نشست تخصصی مورد اشاره را در همان حد و اندازه بضاعت خود که می دانیم اندک است، تکثیر کرده و توزیع کند، تا خیل عظیم حزب الله که علی رغم تهی دستی، هیچگاه آبروی فقر و قناعت را نبرده اند، بازتولید و توزیع بعدی آن را با بضاعت نفر به نفر خود برعهده بگیرند.....  
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 فروردین 23 توسط حق جو



- فکر کنم اگر حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه نبود، داشت یادمان می رفت عده ای مسلمان در بزرگ ترین زندان دنیا در وخیم ترین حالت ممکن محصور شده اند. بی شک خدا از این بی تفاوتی ما راضی نیست.

- احتمالا با توجه به نقش آفرینی مثبت ترکیه و برزیل در پرونده هسته ای ایران باید منتظر شعار«مرگ بر ترکیه ، مرگ بر برزیل» از طرف گروه سبز اموی باشیم .

برخورد مردم با سید حین مصطفوی در حرم امام (ره) نشان از این داشت که مردم عاشق خط امام هستند و هر کس حتی منسوبین به بیت امام اگر به این آرمان ها پشت کنند از خشم مردم در امان نخواهند بود . شعارهای مردم خیلی جالب بود:«وصیت حاج احمد- پیروی از حاج احمد» «نواده روح الله – سید حین نصر الله» . این ها نشان از بصیرت بالای مردم داشت . جالب این بود که در سر دادن این شعارها اتفاق کامل بین جمعیت حاضر وجود داشت . سید حسن مصطفوی باید بداند نتیجه همراهی بیشتر با سران فتنه می تواند خیلی بدتر از اینها نیز باشد .
در زیر تکه ای از وصیت نامه مرحوم سید احمد خمینی خطاب به فرزندانش و در ادامه گزیده ای از فرمایشات آن یادگار امام را می آورم، تا بدانیم چه کسانی از این مسیر دور شده اند و چرا مردم با آنها چنین برخوردی کردند ...

«به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است!» (بخشی از وصیت نامه مرحوم سید احمد خمینی )

 سید حسن مصطفوی

«قاطع‌تر پشت سر رهبری باشیم و نگذاریم رهبرمان احساس تنهایی کنند. همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهایی کند. اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه‌ای است در خط آمریکاست! من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کرده‌ام که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم و اگر شما مردم هم چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه‌ها بر آمریکا پیروز می شویم. (12 بهمن 69)


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89 خرداد 19 توسط حق جو



به نام حامی مظلومان
گفت ولی نگفت!

- دیروز پیامبر گفت:«آن کس که بشنود شخصی صدا زند که ای مسلمان(به فریادم برسید)! و جواب نگوید ، مسلمان نیست!»( مَن سَمِعَ مُنادیاً یُنادی یاَللمُسلمین وَ لَم یَجِبهُ فَلَیسَ بِمُسلم)؛ ولی نگفت اگر کسی گفت «به ما چه؟» آن وقت او چیست ؟!!

 

- دیروز وقتی علی شنید که متجاوزان زیور از پای زن غیر مسلمانی که در پناه مسلمانان بود به در آوردند، گفت: «اگر کسی این حادثه را بشنود و بمیرد نباید ملامتش کرد » ؛ ولی نگفت اگر بعضی ها ککشان هم نگزید آن وقت چه؟!!

- دیروز بوش گفت:«دموکراسی!!» ؛ ولی نگفت اگر در دموکراسی دروغین شما به عده ای رای داده شد که مخالف شما بودند (حماس) مردمی که به آنها رای داده اند چگونه تاوانش را خواهند پراخت؟!!

 

- دیروز تلویزیون در اهم اخبار گفت:«آغاز لیگ برتر کشتی آزاد!!» ؛ ولی نگفت «آغاز خاموشی مطلق در غزه!» (آخر مگر این هم خبر مهمی است ؟!!)

 

- در چشمان خشک شده از اشک مادر طفل فلسطینی خواندم که می گفت: «زمستان خسته شد از بی بهاری ، خدایا تا به کی چشم انتظاری؟!»

صدایی ناشناس گفت : «گویی عاشورایی دیگر در راه است» و ندائی پر صلابت می گفت :« چه باک! ولی این بار نمی گذاریم سر حسین به نیزه ها رود !!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آی فعال حقوق بشر اینجا غزه است !

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 87 آذر 12 توسط حق جو
طبقه بندی: ‏ سیاست