سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


علی‌اکبر صالحی؛ 18فروردین؛ در مجلس شورای اسلامی:

«رهبر معظم انقلاب دیروز به آقای ظریف فرمودند که "آقای ظریف شما هم بروید فکت شیت ایران را در اختیار مردم قرار دهید. کشور ما با کشور آنها (آمریکایی ها) فرق می کند. در کشور ما رابطه ملت و دولت یک رابطه عمیق است. این نظام برآمده از رأی ملت است. شما بروید فکت شیت را به مردم بدهید" و آقای ظریف هم در حال تهیه فکت شیت هستند که در این فکت شیت خیلی از حقایق روشن می شود.»

 

امام خامنه‌ای-20 فروردین (در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام- چند روز پس از توافق لوزان):

«من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است.»

 

25فرودین-مجلس شورای اسلامی:

 213 نفر از نمایندگان با انتشار بیانیه ای خواستار انتشار فکت شیت ایرانی شدند.

 

 حسن روحانی-26فروردین- در سفر به استان گلستان:

«مذاکره آداب خودش را دارد و هنوز نمی‌توان جزئیات را منتشر کرد!»


علی‌اکبر صالحی -4 اردیبهشت– در برنامه نگاه یک:

«آقای ظریف تمام جزییات را گفتند و خودش معادل 10 فکت شیت است ... حتما دلیل موجهی داشته که مسئولان کشور فکر کردند انتشار فکت شیت ایرانی ضرورتی ندارد.»

 

علی شمخانی-10 اردیبهشت – (در حاشیه نشستی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در دانشگاه علامه طباطبایی تحت عنوان دولت، ملت و آینده مشترک)در پاسخ به سوالی درباره دستور مقام معظم رهبری برای انتشار فکت شیت:

 «دستور، مطالبه و توصیه با یکدیگر متفاوت هستند! ضمن این که به نظر می رسد زمان هم بر این امر بی تاثیر نبوده است! ...انتشار فکت شیت امروز مفید فایده نیست!...از انتشار فکت شیت عبور کرده ایم!»

 

و سوال اساسی اینکه فکت شیت ایرانی حاوی چه حقایقی است که برخی مسئولین،
علی رغم تمامی درخواست‌ها از عرضه آن به مردم هراس دارند؟






نوشته شده در تاریخ جمعه 94 اردیبهشت 11 توسط حق جو