سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


 1- در سایت آقا در مصاحبه حجت الاسلام فلاح زاده در باب قمه زدن آمده است: «این  کار به نظر حضرت آقا حرام است و باید از این کار پرهیز شود و فراتر ازفتوا، ایشان تعبیرشان این بوده که این عزاداری نیست،بلکه تخریب عزاداری است.».

2- سال گذشته و در ایام اربعین حسینی مطلبی نوشتم با عنوان «بزرگترین سانسور تاریخ» که به حمدالله بازخورد خوبی هم داشت (در اینجا بخوانید). آنجا نوشته بودم: «کافیست چند احمق در خرابه ای در یک گوشه دنیا بر خلاف فتوای مراجع عظام شیعه قمه ای بزنند و اینجاست که بوقهای رسانه ای بی طرف در جهان به تلاطم می افتند که نکند خدای نکرده کسی این صحنه مهم را از دست بدهد...»

3- یک بیچاره بی خبر از حقیقت تشیع در یک گوشه دنیا می رود صفحه اول یاهو را باز می کند و بلافاصله تصویری فجیع در بالای صفحه نظرش را جلب می کند: مردی با زخم هایی بر پشت و کمری خونین؛ عنوان تصویر این است: فستیوال عاشورا 2014 در سرتاسر جهان.

قمه زنی صفحه اول یاهو 

بر روی عنوان که کلیک می کند، عاشورا در سرتاسر جهان را با 18 عکس برای او به تصویر کشیده اند که از این میان 11 تصویر مستقیما مربوط به قمه زنی است و باقی تصاویر نیز یا خیلی بی معنایند یا باز در صدد سیاه نمایی. و این یعنی  یزیدیان زمان دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ترفند های به روزتر مسیر حق را مسدود نمایند.

لینک خبر یاهو: https://en-maktoob.news.yahoo.com/lightbox/understanding-ashura-why-muslims-mark-this-time-in-different-ways-slideshow/shiite-muslim-body-bleeding-flagellating-himself-prays-during-photo-163348159.html

سایر سایت های دنیا را سر می زند و با پوشش گسترده و همسوی این فستیوال شیعی (که حقیقتش یک پروپاگاندای ضد شیعی است) مواجه می شود که امسال نیز همچون هرسال، منتها به صورت بسیار هماهنگ تر و گسترده تر همان بوق های رسانه ای بی طرف در اقدامی هماهنگ قمه زنی های برخی احمق یا جاهل را در صدر اخبار خود پوشش داده‌اند:

گزارش رویترز از عاشورا

گزارش یو اس ای تودی

و صدها جای دیگر!!!

4- این ماجرا دو جنبه دارد: اول اینکه رذالت بیش از پیش چنین رسانه هایی رانشان می دهد. جایی که بزرگترین تجمع انسانی در طول تاریخ را با وقاهت تمام سانسور می کنند ولی عمل احمقانه چند نفر بر خلاف فتاوای علمای شیعه را سعی می‌کنند عین تشیع در سراسر جهان معرفی کنند.

دوم اینکه بعضی ها تا به کی می خواهند خود را به جهالت بزنند! آخر این صدمه زدن به بدن را که موجب وهن است از کجای اسلام استخراج کرده اند؟ آدم می ماند واقعا امثال شیخ یوسف صانعی که این روزها در حمایت از قمه زنی برخاسته اند (و دیروز در حمایت از فتنه!) و اصلا اساس آن را عشق و محبت می دانند واقعا ...؟! (جای سه نقطه قبلا چیز دیگری نوشته بودم که به توصیه برخی دوستان فهیم خودسانسوری اعمال نمودیم!)

فیلم سخنان آقای صانعی در حمایت از قمه زنی: http://www.aparat.com/v/IZLto

5- محرم فرصت شعور آفرینی در بین شورهاست. پس اگر از این امت محرمشان را گرفتی، اندک اندک خیلی هایشان دینشان را از دست خواهند داد و اگر محرم را در ذهن خارجان از مسیر حسین زشت جلوه دادی، خیلی خوب مسیر ورودشان به مسیر حق را سد کرده ای (هر چند ناخواسته!!!). قرار است دنیا شیعه را با قمه زنی بشناسد تا کسی جرأت نکند به سراغ بررسی تفکرات قدرتمند تشیع برود و هر کجا حرفی از تشیع شد این ندای پرورش یافته در ذهن افراد حاضر شود که: «بترسید! شیعه یعنی قمه زنی! و دیگر هیچ!!!»






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93 آبان 26 توسط حق جو